Časté otázky

Ako sa zaregistrovať
  • Zaregistrovať sa je veľmi jednoduché. Stačí vyplniť kontaktný formulár na našej stránke.
  • Vyberte si z online katalógu produkty, ktoré chcete objednať a vpíšte ich do kontaktného formulára.
  • Po tom ako vašu objednávku zaevidujeme, budeme vás kontaktovať, aby sme si potvrdili váš výber a upresnili podmienky dodania.
  • Registráciu je potrebné ešte potvrdiť podpisom na registračný formulár, ktorý vám zašleme poštou.
  • Hotovo! Odteraz môžete využívať všetky výhody Oriflame!

Čo ďalšie potrebujete vedieť o registrácii?

  • Zaregistrovať sa možno od veku 15 rokov
  • V prípade neplnoletosti je potrebný podpis zákonného zástupcu na prihláške
  • K registrácii sa prikladá kópia občianskeho preukazu, vtedy získate možnosť platby až do 14 dní od objednania.
  • Registračný poplatok je jednorazový vo výške 3 € a platí sa s prvou objednávkou. Odvádza sa na projekt Farebné nemocnice, v ktorom Oriflame rekonštruuje detské nemocničné oddelenia na Slovensku.
  • Ak sa registruje bývalá členka, nesmie mať dlhy z minulosti.
  • Preregistrovanie už zaregistrovaného člena nie je možné!
Ako si vypočítať zľavu a čo sú to bonusové body

Každý, kto sa do Oriflame zaregistruje, čerpá 20% zľavu na všetky objednané produkty. Zľava platí aj na akciové výrobky aj na výrobky z Extra ponuky.

KC = katalógová cena – je to cena, ktorú nájdete zobrazenú pri výrobku v katalógu
PC = poradcovská cena – je to katalógová cena znížená o 20%. Cena, za ktorú nakupujú kozmetiku registrovaní poradcovia.
Katalógovú aj poradcovskú cenu za jednotlivé výrobky nájdete v cenníku.

PC si môžete z KC aj vypočítať:

KC x 0,8 = PC

Ak chcete vedieť, koľko ušetríte alebo zarobíte na výrobku, vypočítate si to takto:

KC x 0,2 = ušetrenie/zisk

Keďže Oriflame nerozlišuje, komu zaregistrovaný člen nakupuje, všetky výrobky bez rozdielu, či pre seba alebo zákazníkov, dostáva za PC.

BB = bonusové body – každý objednaný výrobok sa premieňa na body. Podľa toho, koľko BB zaregistrovaný člen nazbiera za jednu kampaň alebo dlhšie obdobie, si ich môže vymeniť za výhodu. Pre nové poradkyne platí napríklad program Vitajte v Oriflame, ktorý je odvodený od BB, pre všetky poradkyne platí motivačný program TOP klub (popis oboch programov nižšie).

Platí: cca 1 € v KC = 1 BB

Možnosti objednávania

1. Telefonicky

Pohodlný spôsob objednávania na telefónnom čísle: *1276
Kedy:

  • v pracovných dňoch od 8:00-17:00
  • poslednú nedeľu v kampani od 16:00-22:00

Pri telefonickom objednávaní si treba pripraviť:

  • Registračné číslo
  • Dátum narodenia
  • Kódy výrobkov
  • Počet kusov
  • Miesto doručenia

Po nadiktovaní týchto údajov operátorka objednávku zopakuje, povie presnú sumu za objednávku a počet BB. Tak presne viete, čo vám v balíku príde a koľko za to budete platiť. Ak nejaký výrobok nebude na sklade, viete si ho nahradiť iným.

2. Oriflame online objednávka

Na stránke www.oriflame.sk. Prihlásite sa vpravo hore. Budete potrebovať svoje registračné číslo a heslo. Heslom je váš dátum narodenia v tvare DDMMRRRR.

Internetom môžete objednávať nonstop 24 hodín denne. Pozor! V posledný deň kampane sa objednávanie končí o 22:00 a nie až o polnoci. Neskôr už objednávku podať nepôjde. V prvý deň kampane sa objednávanie spúšťa cca o 2:00. Postup internetového objednávania si stiahnite nižšie.

3. Cez e-mail

Na objednavka@oriflame.sk

Odporúčame uprednostniť objednávku internetom pred objednávkou e-mailom. E-mailom využite ak možnosť č. 2 z nejakého dôvodu realizovať nemôžete. Uviesť treba rovnaké údaje ako pri telefonickom objednávaní. Po odoslaní objednávky sa táto nedá už ovplyvniť a zmeniť. Po spracovaní objednávky vám príde potvrdzujúci e-mail. Po odoslaní e-mailu objednávku ovplyvniť nemôžete, preto si ju dôkladne skontrolujte. Ak objednaný produkt nebude na sklade, nebudete ho mať zabalený do balíka a nezapočítajú sa vám zaň ani bonusové body (BB) .

Postup internetového objednávania

 

Textový návod na objednávanie si stiahnite tu


 

Pozrite si obrázkový návod na objednávanie

Oriflame objednavanie 1

*****

Oriflame postup objednavania 1b Oriflame postup objednavania 1c


  

Oriflame postup objednavania 2


 

Oriflame postup objednavania 3


 

Oriflame postup objednavania 4


 

Oriflame postup objednavania 5

 


 

Oriflame objednavanie 6a

*****

Oriflame objednavanie 6b

*****

Oriflame objednavanie 6c

*****

Oriflame objednavanie 6d

*****

Oriflame objednavanie 6e

*****

Oriflame objednavanie 6f

 

Po odoslaní objednávky dostanete informáciu o tom, kedy budete mať zásielku doručenú. Skontrolovať spätne si ju môžete v úvodnom móde (Hlavný panel) v sekcii "Objednávanie" - "Prehľad faktúr". Ak objednávku odošlete, nedá sa v nej nič zmeniť ani doplniť. Preto odporúčame, aby ste si objednávku viackrát skontrolovali.

Ak sa z ktoréhokoľvek kroku objednávania potrebujete dostať na Hlavný panel, kliknite hore na ikonu postavičky alebo svoje meno.

Pre tlač postupu objednávania využite pdf. verziu:

Výhody skorého objednávania

Platnosť katalógov je 3 týždne. Dátum platnosti katalógu nájdete na titulnej strane katalógu vpravo hore. (Vo formáte napr. 28/07 – 17/08 2017). Usilujte sa objednávku podať čo najskôr v kampani, ideálne hneď v 1. deň.

Budete z toho mať mnoho výhod:

  • Výborné skladové zásoby. V katalógu sa nachádzajú produkty v limitovaných edíciách alebo do vypredania zásob. Ak takéto produkty objednávate, urobte tak čo najskôr v kampani. Je možné, že k jej koncu už na sklade nebudú.
  • Ako prvá budete mať tovar aj nový katalóg. Mnohokrát platí, že kto s katalógom príde ako prvý, od toho si ľudia objednajú. Budete mať konkurenčnú výhodu.
  • Ak objednáte produkt, ktorý vám napokon nesadne, prípadne sa pomýlite v kóde, dá sa vrátiť. Pokiaľ objednáte najneskôr v 2. týždni kampane, máte ešte možnosť miesto nesprávneho výrobku objednať z toho istého katalógu iný, napríklad len iný odtieň. Ak však objednáte v 3. týždni, balík vám zrejme príde až na novú kampaň. Vrátiť pomýlený výrobok síce môžete, ale už za dobrú cenu z rovnakého katalógu náhradný neobjednáte.
  • Ak sa vám, naopak, nejaký produkt zapáči natoľko, že sa rozhodnete objednať si ďalší kus ešte v tej istej kampani, takisto budete potrebovať na to čas. Prvú objednávku je tak potrebné vybaviť najneskôr v 2. týždni kampane, aby ste stihli produkt vyskúšať a zároveň objednať.
Lehoty a spôsoby dodania tovaru

Lehoty pre doručenie:

Uzávierky pre objednávanie sú každý pracovný deň o 12:00.

  • Objednávka podaná do 12:00 príde o 2 pracovné dni
  • Objednávka podaná po 12:00 príde o 3 pracovné dni

Tzn:

  • PONDELOK 12:00 (patria sem objednávky odoslané v piatok od 12:00, celý víkend až pondelok do 12:00) = PRÍDU V STREDU
  • UTOROK 12:00 (patria sem objednávky odoslané v pondelok od 12:00 a v utorok do 12:00) = PRÍDU V VO ŠTVRTOK
  • STREDA 12:00 (patria sem objednávky odoslané v utorok od 12:00 a v stredu do 12:00) = PRÍDU V PIATOK
  • ŠTVRTOK 12:00 (patria sem objednávky odoslané v stredu od 12:00 a v štvrtok do 12:00) = PRÍDU V PONDELOK
  • PIATOK 12:00 (patria sem objednávky odoslané vo štvrtok od 12:00 a v piatok do 12:00) = PRÍDU V UTOROK

Pozor! Servisný bod (SEB), kam si objednávku pošlete, nemusí byť otvorený práve v deň, keď má balík prísť. (Napr. 2. resp. 3. pracovný deň od podania objednávky pripadá na štvrtok. V SEB je však otvorené v pondelok a v stredu. Tento balík si budete môcť vyzdvihnúť v pondelok)
Pozor! Víkend sa do lehoty 2-3 dní nezapočítava!

Objednávky si môžete dať poslať nasledujúcimi spôsobmi:

  1. Do Servisného bodu (SEB) – poplatok za doručenie 1,90 € (neplatí sa od výšky objednávky 100 BB kumulatívne, tzn. ak jednou alebo viacerými objednávkami za kampaň dosiahnete hranicu, za tú ani za žiadnu ďalšiu objednávku v tej kampani neplatíte)
  2. Slovenskou poštou – poplatok za doručenie 2,40 € (pre hranicu neplatenia poplatku platia rovnaké pravidlá ako na SEB)
  3. UPS domov/do práce – poplatok za doručenie 3,90 € (neplatí sa od výšky objednávky 200 BB jednorazovo)
  4. UPS na dobierku – v tomto prípade na rozdiel od predchádzajúceho platbu za objednávku vybavíte priamo u kuriéra UPS – poplatok za doručenie 4,50 (neplatí sa od výšky objednávky 200 BB jednorazovo)
  5. Do Okamžitého servisu v Bratislave – na adrese Suché mýto 1, 81499 Bratislava – poplatok za spracovanie objednávky 1,90 € (neplatí sa od výšky objednávky 100 BB kumulatívne)
Ako vyzdvihnúť balík

Objednávka s doručením na Servisný bod (SEB)

  • Balík môže vyzdvihnúť registrovaná osoba po predložení občianskeho preukazu.
  • Ak si nemôžete ísť po balík osobne, môžete poň poslať aj inú osobu. Musí byť plnoletá a pre vyzdvihnutie bude potrebovať tlačivo Prehlásenie ručiteľa (nájdete nižšie)
  • Obsah balíka si pri vyzdvihnutí treba hneď v SEB skontrolovať podľa faktúry. Nezrovnalosti zistené po opustení výdajného miesta nemôžu byť predmetom reklamácie. Zároveň odporúčame kontrolu objednávky pre prípad poškodenia tovaru pri prevoze.
  • Oznámenie o doručení objednávky sa nezasiela.
  • Tovar je v SEB uložený 10 dní.

Objednávka s doručením na Slovenskú poštu

  • Balík môže vyzdvihnúť registrovaná osoba po predložení občianskeho preukazu alebo osoba staršia ako 15 rokov, ktorá má s registrovanou osobou rovnaký trvalý pobyt a priezvisko (otec, matka, brat, sestra, manžel, manželka...).
  • Vyzdvihnutie balíka inou osobou sa riadi štandardnými pravidlami Slovenskej pošty. Je potrebné vybaviť si preukaz splnomocnenca.
  • Večer pred doručením a v deň doručenia objednávky obdržíte oznamovaciu SMS. Po doručení druhej SMS je balík pripravený na vyzdvihnutie.
  • Kontrolu tovaru urobte bezodkladne po príchode domov.
  • Pri objednávaní väčšieho množstva tovaru alebo rozmerom väčších položiek (napr. kabelka) je pravdepodobné, že tovar budete mať zabalený vo viacerých škatuliach. Na bočnej etikete je uvedený počet škatúľ, v koľkých je objednávka (vo formáte napr. "Počet balíkov 1/2"). Skontrolujte si, či vám na pošte vydali všetky.
  • Tovar je na pošte uložený 10 dní.

Objednávka s doručením cez UPS

  • Objednávku môže vyzdvihnúť akákoľvek osoba zdržiavajúca sa v mieste dodania.
  • Obsah balíkov skontrolujte doma hneď po prevzatí. V prípade nezrovnalostí reklamujte v najbližšom SEB.

Dôležité!

  • Balíky sú v SEB aj na pošte uložené 10 kalendárnych dní. Ak nie je možné balík vyzdvihnúť v tejto lehote, pre pozdržanie balíka treba o tom informovať miesto doručenia. Servisný bod uloží balík bezplatne, na pošte ide o spoplatnenú službu. Pre viac informácii sa informujte na svojej pošte. Pri nevyzdvihnutí tovaru je po tomto čase balík vystornovaný a členke bude zaúčtovaný storno poplatok 3,50 €.
Ako zaplatiť

Zaplatiť možno bezhotovostne aj hotovostne.

Poradcovia bez prideleného úverového limitu

Platba možná pri odosielaní objednávky alebo najneskôr pri vyzdvihovaní tovaru.

Poradcovia s prideleným úverovým limitom

Platba možná pri odosielaní objednávky, pri vyzdvihovaní tovaru alebo so splatnosťou faktúry do 14 dní.

Bezhotovostné prevody - v prospech bankového účtu Oriflame

Číslo účtu IBAN: SK59 1100 0000 0026 2055 5225

  • Prevodom cez bankomat alebo internet banking – pre platbu uvediete číslo účtu, variabilný symbol a sumu. Všetky údaje nájdete na faktúre.

Prevod v rámci Tatra banky prebehne o jeden pracovný deň. Medzibankový prevod trvá dva dni.

  • Kartou alebo internet bankingom pri odosielaní objednávky – tento spôsob si volíte pri odosielaní objednávky. Faktúra sa považuje za uhradenú okamžite.

Hotovostne

  • Dobierka na pošte - platbu na dobierku je potrebné zvoliť si už pri odosielaní objednávky. Úhradu uskutočníte pri vyzdvihovaní balíka. Za tento spôsob platby nie sú účtované žiadne dodatočné poplatky.
  • Platba faktúry šekom na pošte – každá faktúra obsahuje v spodnej časti šek, ktorý môžete uhradiť na pošte. Ústrižok o zaplatení si uschovajte. Prevod na pošte trvá približne 2-3 pracovné dni, v niektorých prípadoch aj dlhšie. Kvôli dlhšiemu spracovaniu platby plaťte týmto spôsobom čo najskôr po vystavení faktúry, aby nezískala status "Po splatnosti". Spracovateľský poplatok je 30-40 centov, závisí od výšky faktúry.
  • V Unikase – COOP Jednota – zaplatiť faktúru môžete v prevádzkach COOP Jednota Slovensko (s výnimkou Bratislavy). Úhradu uskutočníte pri pokladni, kde pracovníčka oskenuje čiarový kód zo šeku priloženého k faktúre. Potvrdením o platbe je pokladničný blok, ktorý si uschovajte. Prevod trvá 1-2 pracovné dni a poplatok je 0,20 € (pri faktúre do 30 €) alebo 0,33 € (pri faktúre nad 30 eur).

Dôležité

  • Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. Dátum splatnosti je na faktúre uvedený v hlavičke.
  • Dátum splatnosti faktúry znamená, že v tento deň majú byť prostriedky pripísané na účte Oriflame. Preto odporúčame platbu realizovať najneskôr 2-3 dni pred koncom splatnosti, aby prostriedky dorazili včas.
  • V prípade prekročenia lehoty splatnosti bude zablokované objednávanie až do času, kedy systém nezaeviduje platbu.
  • Ak vám hrozí prekročenie termínu splatnosti (tzn. ak platíte približne v posledných troch dňoch pred splatnosťou), požiadajte o odblokovanie faktúry u direktora. Mailom zašlite potvrdenie o zaplatení spolu s reg. číslom. Peniaze budú zaevidované ako „peniaze na ceste“ a vy budete môcť ďalej objednávať.
  • V prípade, že budete mať faktúru po splatnosti zhruba 3-5 dní, Oriflame zasiela upomienku spoplatenú sumou 3,50 €. Ak poradca ani po tejto výzve faktúru neuhradí, platby sa vymáhajú v exekučnom konaní.
  • Dva dni pred koncom splatnosti Oriflame posiela prostredníctvom SMS a e-mailu pripomenutie.

UPOZORŇUJEME, ŽE PLATIŤ FAKTÚRY JE VAŠOU JEDINOU POVINNOSŤOU VOČI ORIFLAME. V PRÍPADE NESCHOPNOSTI UHRADIŤ FAKTÚRU VČAS INFORMUJE O TOM DIREKTORA, KTORÝ VÁM ODPORUČÍ ĎALŠÍ POSTUP. FAKTÚRU JE MOŽNÉ UHRADIŤ AJ PO ČASTIACH.

Ďalšie objednávanie budete mať povolené až po uhradení celej dlžnej čiastky.

Čo robiť v prípade straty faktúry alebo nesprávnej úhrady?
  • Ak stratíte faktúru, môžete si údaje pre platbu nájsť na internete nasledovne:

– Prihláste sa na www.oriflame.sk cez svoje registračné číslo a heslo. V strede stránky kliknite na sekciu „Objednávanie“. Počkajte, kým sa stránka úplne načíta a VĽAVO HORE v zozname kliknite na prvý riadok v poradí "História objednávok”. Otvorí sa sekcia s faktúrami, kde si opíšete sumu za faktúru a variabilný symbol (číslo faktúry). Peniaze pošlite internet bankingom na č. ú.:

SK59 1100 0000 0026 2055 5225

. Ak nemáte možnosť urobiť bezhotovostný prevod, môžete si s týmito údajmi vypísať nový šek a zaplatiť na pošte.

  • Ak ste sa pri platbe pomýlili vo variabilnom symbole, zadali nesprávnu sumu za faktúru alebo omylom zaplatili inú faktúru, kontaktujte direktora.

Aké sú poplatky v Oriflame?

Registračný poplatok = 3 €

Je to jednorazový poplatok, ktorý je poradcovi započítaný v jeho prvej faktúre. Odvádza sa na charitatívny projekt Farebné nemocnice a zostáva v plnej výške na Slovensku. Každoročne Oriflame zrekonštruuje jedno detské nemocničné oddelenie. Každú kampaň odvádza na tento projekt 15 000 €.

• Servisný poplatok

Je to poplatok za doručenie balíka.

  • Doručenie na Servisný bod alebo do Okamžitého servisu (OS) v Bratislave = 1,90 €.
  • Doručenie na pobočku Slovenskej pošty = 2,40 €.

Poplatok za doručenie na tieto miesta sa neplatí od hranice 100 BB. Úľavu na neplatenie tohto poplatku majú noví poradcovia, ktorí sú v programe Vitajte v Oriflame. Pre nich platí hranica podľa toho, v ktorom kroku programu sú. Pri 1. kroku je to 60 BB, v 2. kroku 70 BB atď.

Poplatok na SEB, OS a poštu sa platí, resp. neplatí tzv. kumulatívne. Tzn. poradca môže v kampani urobiť aj viac objednávok, pričom BB za všetky objednávky v jednej kampani sa zrátajú. Ak niektorou dosiahne hranicu 100 BB, za tú a ani za žiadnu ďalšiu už poplatok neplatí.

  • Doručenie cez UPS = 3,90 €
    (neplatí sa od 200 BB dosiahnutých jednorazovo)
  • Doručenie cez UPS na dobierku = 4,50 €
    (neplatí sa od 200 BB dosiahnutých jednorazovo)

• Poplatok za upomienku = 3,50 €

V prípade, že sa nezaplatí faktúra načas. Účtuje sa za faktúru, ktorá je 3-5 dní po splatnosti.

• Storno poplatok = 3,50 €

Poplatok za nevyzdvihnutie balíka v lehote 10 dní. Vyhnite sa jeho plateniu, ak viete, že si nestíhate vyzdvihnúť balík, zavolajte si do SEB/na poštu a požiadajte o podržanie balíka. Telefónne čísla do servisných bodov nájdete na www.seb.sk, na poštu na www.posta.sk

Čo je to automatická dofakturácia? Alebo príde mi produkt, ktorý nebol na sklade?

Pokiaľ v čase objednávania nie je nejaký výrobok na sklade, vo väčšine prípadov sa naň vzťahuje tzv. automatická dofakturácia, čiže doposlanie v ďalšej objednávke.

  • Dofakturácia sa vzťahuje na výrobky, ktoré sú v akciovej cene a v stálej ponuke.
  • Dofakturácia sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sú len do vypredania zásob – predovšetkým výrobky z Extra ponuky a na výrobky, ktoré v čase objednávania neboli v akcii.
  • Výrobky, ktoré sú v katalógu označené ako limitované možno obyčajne dofakturovať v prípade, že ide o produkt, ktorého výroba sa v aktuálnom katalógu nekončí.

Dofakturáciu nájdete pri posielaní nasledujúcej objednávky Detailoch objednávky (posledný krok objednávania). Jednou zo sekcií sú tu práve produkty z predchádzajúcich objednávok. Tu uvidíte, či produkt už prišiel na sklad alebo nie. Ak áno, môžete si ho odoslať s nasledujúcou objednávkou alebo ho krížikom vymazať ak ho už nechcete.

Produkty pre dofakturáciu je možné doposlať v aktuálnej alebo nasledujúcej kampani. Ak do konca nasledujúcej kampane produkt neodošlete, na dofakturáciu strácate nárok.

Ako reklamovať?

Reklamáciu možno uplatniť z nasledujúcich dôvodov:

  1. NAVIAC – ak máte vyfakturovaných menej výrobkov ako je nabalených v balíku. Prebytočné vráťte
  2. ZÁMENA – ak pri balení balíka nastala chyba na strane firmy. Vyfakturovaný máte správny výrobok, no v balíku prišiel iný.
  3. CHÝBA – výrobok je vyfakturovaný, no v balíku sa nenachádza.
  4. KVALITA OBALU – ak je poškodený obal – napríklad výrobok preteká, je prasknutý, nefunguje rozprašovač vône, dávkovač tekutého mydla a pod.
  5. KVALITA OBSAHU – ak by bol problém v konzistencii alebo vôni výrobku, výrobok je zjavne pokazený. Alebo ak by bol problém s naplnením obsahu – prišiel iba prázdny obal alebo poloprázdny výrobok.
  6. OMYLOM OBJEDNANÉ – ak sa pomýlite v kóde, môžete produkt vrátiť a vráti sa vám plná suma.
  7. NEBOLO NA SKLADE – skôr ako reklamačné konanie využite pre tento dôvod automatickú dofakturáciu.
  8. 100% ZÁRUKA SPOKOJNOSTI – pri nespokojnosti s výrobkom
  9. CHYBA PROGRAMU – v balíku prišiel nesprávny darček alebo je vyfakturovaná nesprávna suma za produkt. Odporúčame pri tomto prípade kontaktovať sponzora alebo direktora.
  10. INÝ DÔVOD – keby sa problém nevzťahoval k žiadnej z predchádzajúcich možností, napríklad ak by sa vám vylial obsah produktu do balíka.
  • Pozor! Dôvod č. 3 CHÝBA a doručenie na SEB - MUSÍTE ZISTIŤ V SERVISNOM BODE pri vyzdvihovaní tovaru!!! V opačnom prípade je tento dôvod nereklamovateľný.
  • Pozor! Dôvod č. 3 CHÝBA a doručenie na Slovenskú poštu - musíte zistiť bezprostredne po rozbalení balíka. Bezodkladne podajte reklamáciu elektronicky na reklamacie@oriflame.sk, kde uveďte svoje údaje (Meno, registračné číslo), údaje o faktúre (číslo) a kód nedodaného produktu.

  • V prípade, že chyba nastala na strane firmy (dôvody č. 2, 3, 4, 5, 9, príp. 10) si môžete zvoliť, či chcete daný výrobok vymeniť alebo chcete zaň vrátiť peniaze.
  • V prípade, že chyba nastala na vašej strane (dôvody č. 6, 8), Oriflame vám vráti peniaze. Ak chcete miesto tohto výrobku iný, musíte si ho objednať nanovo.

Balík dodaný na SEB

  • SEB vám reklamáciu vybaví bezplatne. SEB vybavuje iba reklamácie balíkov, ktoré boli doručené na SEB. Ak ste si balík poslali cez Slovenskú poštu, SEB reklamáciu týchto balíkov nevybavuje.
  • Pre reklamáciu možno využiť aj iný SEB ako ten, na ktorý vám bol doručený balík. Ak však žiadate výmenu výrobku, príde vám tam, kde ste si podali reklamáciu.

Balík dodaný na Slovenskú poštu

  • Reklamáciu zašlite poštou na adresu: Reklamačné oddelenie, Oriflame Slovakia s.r.o., Europeum Business Centre, Suché Mýto 1, 81499 Bratislava
  • Poštovné hradí odosielateľ

Balík dodaný cez UPS

  • Reklamáciu môžete podať v najbližšom SEB alebo poslať poštou.

100% záruka spokojnosti

  • Výrobok môžete z dôvodu nespokojnosti vrátiť v lehote 21 dní.
  • Dôvod nemusíte uvádzať, obyčajne ide o nespokojnosť s výrobkom z dôvodu zlého výberu odtieňa, konzistencie, vône, alergie na produkt alebo tvaru a veľkosti nekozmetického produktu.
  • Výrobok môže byť už aj otvorený a použitý, nesmie však byť spotrebovaná viac ako ¼ obsahu.

Ďalšie informácie

  • Reklamácie sa podľa zákona vybavujú do 30 dní, Oriflame však vybavuje reklamácie bezodkladne.
  • V prípade, že žiadate výmenu výrobku prostredníctvom SEB, treba sa cca 2 týždne od podania reklamácie informovať na SEB, či už je reklamácia vybavená. Upozornenie o vybavení reklamácie Oriflame ani SEB neposiela.
  • Pri nevyzdvihnutí reklamovaného tovaru môže byť započítaný storno poplatok 3,50 €.
  • Vrátenie peňazí – uskutočňuje sa cez tzv. dobropis, čo je odpočtová faktúra v mínusovej hodnote. Keďže lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, odpočet sa uskutoční v najbližšej faktúre po uplynutí tejto lehoty, prípadne ešte v jej trvaní. Ďalšiu faktúru budete platiť o to nižšiu. Pokiaľ by šlo o privysokú sumu, kontaktujte direktora.

Ak nemáte istotu, ako pri reklamácii postupovať, kontaktujte direktora, klientservis na tel. č. *1276 alebo reklamačné oddelenia na reklamacie@oriflame.sk

Čo sú to servisné body?

Servisné body sú miesta, kde si môžete vyzdvihnúť balík, podať reklamáciu, prípadne objednávku. Vo väčšine servisných bodov si môžete aj zakúpiť katalógy. Servisné body nájdete takmer v každom väčšom meste na Slovensku. Zoznam servisných bodov nájdete tu: http://www.seb.sk/

Otváracie hodiny a telefónne číslo svojho servisného bodu majte stále poruke. Uložte si ich do mobilu alebo napíšte na papierik a noste v peňaženke. Pomôže vám to, aby ste SEB nenavštívili mimo otváracích hodín. Telefónne číslo budete potrebovať v prípade kontaktovania SEB kvôli reklamácii alebo pre podržanie balíka.

Čo je to TOPKLUB?

TOP KLUB je klub poradkýň, ktoré sa venujú svojim zákazníčkam a firma ich chce odmeniť za vyššie objednávky.

  • Do TOP KLUBU sa môže dostať každá poradkyňa, aj úplne nová.
  • Kvalifikácia trvá vždy 4 po sebe idúce kampane, ktoré stanovuje Oriflame.
  • Počas týchto kampaní poradkyňa zbiera BB. Podľa počtu nazbieraných BB môže dosiahnuť bronzovú, striebornú, zlatú alebo platinovú pozíciu.
  • Ak sa TOP-kou stane, nasledujúce 4 kampane získava výhody

BRONZOVÁ TOP – 800 BB za 4 kampane (priemerne 200/kampaň)
• Bude dostávať 5 ks katalógov a 2ks noviniek za 1 € po dobu 4 nasledujúcich kampaní
STRIEBORNÁ TOP – 1200 BB za 4 kampane (priemerne 300/kampaň)
• Bude dostávať 10 ks katalógov a 3 ks noviniek za 1 € po dobu 4 nasledujúcich kampaní
ZLATÁ TOP – 1600 BB za 4 kampane (priemerne 400/kampaň)
• Bude dostávať 20 ks katalógov a 4 ks noviniek za 1 € po dobu 4 nasledujúcich kampaní
PLATINOVÁ TOP – 4000 BB za 4 kampane (priemerne 1000/kampaň)
• Bude dostávať 40 ks katalógov a 5ks noviniek za 1 € po dobu 4 nasledujúcich kampaní

  • Na kvalifikáciu do TOPKLUBU je zároveň potrebujné objednať aspoň 2 ks Wellness výrobkov alebo jednu ľubovoľnú NOVAGE pleťovú sadu kedykoľvek počas 4 kvalifikačných kampaní.
  • TOP-ky majú tiež možnosť mať viac otvorených faktúr a majú zvýšený kredit na objednávanie kozmetiky

Ukážka programu: Oriflame topklub

Čo je to program Vitajte v Oriflame?

Vitajte v Oriflame je program určený pre nové poradkyne na prvé štyri kampane od zaregistrovania sa.

Oriflame vitajte v oriflame

  • Program sa začína hranicou 60 BB v prvej kampani od zapojenia sa. Ak túto hranicu poradkyňa dosiahne, automaticky ZADARMO dostane darček zobrazený v prvom kroku.
  • Každý darček môže dostať aj viackrát, závisí to len od jej šikovnosti. Takže ak napr. v 1. kroku nebude mať 60 BB, ale hneď 120 BB, dostane darček dvakrát. Ak bude mať 180 BB, dostane ho trikrát. Ponuka sa násobí!
  • Kroky sa nedajú preskočiť. Čiže ak poradkyňa nazbiera v 1. kampani napr. 70 BB, neznamená to, že dostane hneď druhý darček.
  • Body sa z kampane na kampaň neprenášajú.
  • V prípade, že sa poradkyňa drží stanovených bodov, darčeky dostáva.

Pokiaľ v niektorom kroku program preruší tým, že sa rozhodne nepodať si objednávku vôbec alebo bude v nižšej bodovej hodnote, na darčeky stráca nárok.

Čo je to sponzorská prémia?

Ak máte kamarátku, ktorá chce tak isto ako vy využívať Oriflame 20% zľavu, priveďte ju do Oriflame a odmenená budete aj vy!

Odmenou je napríklad sponzorská prémia, ktorá je jednorazovo vyplatená sponzorovi (tomu, kto novú nového poradcu priviedol) vo výške 20 €.
Na vyplatenie prémie sú dve podmienky, jedna pre sponzora a druhá pre novoregistrovanú členku:

  • Nová členka prejde všetkými 4 krokmi programu Vitajte v Oriflame.
  • Sponzor si udrží v každej kampani, kedy nová členka prechádza programom, aspoň 50 BB objednávku.

V kampani nasledujúcej po úspešnom absolvovaní programu, bude sponzorovi vyplatená prémia. (Znížením nasledujúcej faktúry)

Kde nájdem cenník Oriflame?

Cenník na nasledujúcu kampaň dostáva registrovaný poradca vždy v balíku s objednávkou a s novým katalógom.

Môžete si ho stiahnuť aj v elektronickej podobe nasledovne: Prihláste sa na stránke www.oriflame.sk cez registračné číslo a heslo. V strede stránky sa dostaňte do sekcie Objednávanie.

Alebo použite tento link: https://sk.oriflame.com/mypages/order/SK-Cennik/Cennik

Kde nájdem kódy vzoriek?

Kódy vzoriek nájdete v cenníku alebo nasledovne:

Prihláste sa na stránke www.oriflame.sk cez registračné číslo a heslo. V strede stránky sa dostaňte do sekcie Objednávanie. Po úplnom načítaní v zozname vľavo nájdete cenník.

Ak ste nová poradkyňa, môžete si v prvých troch kampaniach od zapojenia sa objednať sadu so vzorkami pod kódom 112282 za cenu 13,50. Vo vzorkovníku nájdete vône, rúže, make-upy a krémy. Súčasťou je aj praktická taštička.

Aký je kód na nový katalóg?

Nový katalóg dostanete vždy zdarma v balíku s objednávkou. Ak chcete mať viac katalógov, objednajte si ich. Kódy na katalógy nájdete nasledovne:

Prihláste sa na stránke www.oriflame.sk cez registračné číslo a heslo. V strede stránky sa dostaňte do sekcie Objednávanie. Po úplnom načítaní v zozname vľavo nájdete kódy na katalógy.

Prehlásenie objednávateľa/ručiteľa - tlačivo

Prehlásenie objednávateľa/ručiteľa budete potrebovať ako splnomocnenie pre vyzdvihnutie balíka v servisnom bode, ak si ho nemôžete vyzdvihnúť osobne.

Ručiteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak neuhradíte faktúru, bude pohľadávka vymáhana od neho.

Reklamačný formulár

Stiahnete si ho tu:

Aké tlačoviny Oriflame vydáva?

Oriflame vydáva nasledujúce tlačoviny
Väčšinu z nich nájdete na stránke www.oriflame.sk v sekcii Predaj.

1. Katalóg

  • Katalóg vychádza každé 3 týždne nový, čo znamená 17 nových katalógov ročne.
  • Vždy obsahuje iné výrobky a iné akcie. V každom katalógu sa nachádza niekoľko noviniek.
  • Katalóg dostanete vždy v balíku s objednávkou. V prípade, že si jednu alebo dve kampane neobjednáte, katalóg vám príde poštou domov.
  • V prípade, že by neprišiel v balíku alebo poštou, kontaktujte direktora.
  • Ak sa venujete aj ukazovaniu katalógu v okolí, odporúčame okrem katalógu, ktorý príde v balíku, mať ďalšie katalógy na požičanie zákazníkom.
  • Kódy katalógov nájdete vždy v cenníku alebo na www.oriflame.sk

1 ks katalógu = 1 €
5 ks sada katalógov = 2,60 €
20 ks sada katalógov = 9 €
40 ks sada katalógov = 16 €

2. Extra ponuka

Je to malý výpredajový katalóg, kde sú produkty len do vypredania zásob. Z tohto dôvodu odporúčame objednávať čím skôr v rámci kampane, najlepšie v 1. deň, aby ste sa k týmto výrobkom dostali.

3. Business & Beauty

  • Je to magazín pre poradcov, v ktorom nájdu špeciálne ponuky a akcie určené iba im, informácie o novinkách, kódy na katalógy, vzorky, príbehy úspešných a skvelé skúsenosti s Wellness alebo so setmi NOVAGE.

4. Cesta k úspechu

  • Kniha, kde sú vysvetlené všetky princípy Oriflame. Dá sa objednať, kód nájdete v cenníku. S prvou objednávkou dostanete stručné vydanie cesty k úspechu.

5. Wellness brožúry

  • Prospekty informujúce o zložení a účinkoch kolekcie Wellness.

6. Príručka kozmetického poradcu

  • Je to brožúra, ktorú dostáva poradca v prvom balíku. Je dôležité si ju preštudovať, aby ste mali potrebné informácie o platení, objednávaní či reklamáciách.

7. NOVAGE

  • Brožúra obsahujúca kompletné informácie o produktoch pleťovej kolekcie NOVAGE.

8. Registračný formulár

9. Cenník

Odber noviniek